Vilken rolig helg

Körkort i fredags, vilken jävla lycka!! Skönt att åka till Gotland också, hämta nya krafter inför sista veckorna i skolan. Fy fan för Doctus gymnasium, efter den 2 juni ska jag aldrig mer sätta min fot i den skolan och det ska bli sjukt skönt. Igår var jag med Thess, Emp och Jelena och vi rullade runt med bilen och sedan lirade vi lite fotboll innan vi åkte hem och tjockade oss framför tv:n och tittade på eurovision, och vi såg lagom mycket, röstningen! Den var ju spännande, grattis Norge men jag fattar inte varför dem vann så överdrivet mycket bara.

Efter en massa roliga små tjafs somnade vi till slut tre i min säng och en på golvet. Jelena gick upp lite tidigare än alla andra och la sig i soffan men sen vid elva så kom vi upp allihopa, åt frukost, flätade hår, böt om och drog till Tungelsta och lirade boll innan alla kom så var det match. Aah, jag trodde vi skulle råtorska för det var ett av topplagen!!

Så började dem med att göra ett mål i första halvlek och startade med ett till i andra halvlek. Så 0-2 stod det nu! Och nu är jag skit stolt, jag fick bollen, passade till Hanna som gjorde 2-1, Hanna gjorde även 2-2 och Elin satte 3-2! Så vi gick segrande ur den här matchen, fy fan vad roligt! Tre segrar på raken, det börjar gå uppför!

Så sjukt nervös inför imorgon :O

Kommentarer
Postat av: hannie

ja den passen var bra den!

jag läser faktiskt din blogg :)

2009-05-17 @ 18:48:09
Postat av: Jaffie

Åh vad rolig du är :D:D

2009-05-17 @ 19:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0