Vilken bra början på dagen!

Gårdagen (onsdag) var inte kul men lite kul var den också! Åkte till skolan, gjorde ingenting? Pratade med min lärare om min hjärnbrist (haha, skitskoj). Åt lunch i Gustavsberg och sedan var vi på studiebesök hos SOS-alarm. Gick runt och fönstershoppade lite, lämnade tillbaks ett par jeans och köpte smink för jeansfan fanns inte i min storlek! Sen inne på din sko hände tråkigheter! Hur fan är en människa funtad? Sen finns det ju gulliga människor också som han i papperskorgen. Sen spillde jag yoghurt över min väska, fan! Ingen big deal men det var irreterande. Men då fanns det en jätte snäll tant på tåget som gav mig papper som jag kunde torka bort det värsta med! Så det var inte så skoj, sen vart det lite mer oskoj.

Skyndade mig till Tessi så åkte vi ned till Tungelsta och mötte upp alla, fotbollsmatchen slutade 2-1, inte kul! Bilresan hem var dock ganska rolig! Fikade hemma hos Tessi innan vi tog mopparna till Jelena och badade först henens pool och sedan bubbelbadkar, det var skönt! Så åt vi fruktsallad och löste suduki, och vi är fan inte smarta, tre pers på ett LÄTT och det tog typ tio minuter? Haha! Nu körde gulliga Jelena hem mig och det är väl dags att gå upp snart och hämtade allt roligt folk runt om i Tungelsta. se upp på vägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0