Vad för slags tröja ska jag ha på dig?

Modekris, gah, haha, jag hatar att ha på mig "fina" kläder på vardagar nu för tiden. Jag vill gå runt i mina träningskläder dygnet runt, gärna med uppsatt hår till! Så vad ska jag ta på mig idag?? Ska väl gå upp och försöka ta på mig något, ska åka en halvtimme för tidigt till skolan för att jag så gärna vill komma i tid, haha!

Fotbollsträning ikväll men det är tråkigheter innan dess men får väl göra det bästa av det! Men idag är jag pigg? Eller, jag hade glömt att dra ner den där rullgrejen så jag vaknar av både solen och fågeln. Men måste gå upp, fixa håret, klä på mig och sminka mig! Mor min har köpt frukost till mig för det var typ dubbelt så billigt där hon köpte dem. Eller ska man gå och äta riktig frukost kanske?

Jaja, nu ska jag vandra! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0