Trista saker

Oj oj oj vad man sov länge idag då! Kanske för att man kom hem tre och inte gick och la sig förns halv fem. Men trots att jag vaknade för en timme sedan så har jag gjort lite vettiga saker, jag har betalt en massa räkningar som är sjukt trist på alla sätt och vis, det finns ingent roligt med det! För det första tar det ju tid och allt sånt men sen blir man ju av med pengar också och det är inte särskilt roligt!

Har lite träningsvärk i armarna alltså, undrade vad jag hade gjort med dem men vi klättrade ju rätt så mycket igår. Det var ganska många banor där man inte fick nudda golv. Grönt är okej, rött är förbjudet, vad gör då Filip, jo han ska öppna ett fönster och då pipper den röda lampan till. för handtaget var rött. åh vilket stolpskott, haha! Men det vara bara börja om från början! Skönaste var ju "prata svenska så jag förstår vad du säger" Oscar sa det till en liten kille med dialekt, haha.

Dags för frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0