Tisdag

Blä, blä, blä! Skolan suger och imorgon är det en lång dag i skoooolan. Noooo! Min hand gör ont som fan! Men idag hade jag i alla fall fotbollsträning med flickorna och det var skoj. Längtar till varje träningstillfälle och får ryck de dagar som inte innehåller fotboll. Ska ringa mitt sommarjobb imorgon så kanske det blir fem dagar ren fotboll i sommar, fan vad skoj!

Imorgon är det ialla fall fotbollsträning igen, woho! haha, har fått ett nytt smeknamn, Jaffi, åh vad rolig du är. haha! Åh, det var riktigt skoj i måndags, jag tror att jag levde om lite där alltså. Har aldrig trivts såhär bra i ett lag som jag gör i Tungelsta, wohoooo!

Jag är hungrig! Ska nog gå och äta och sedan sova. Upp tidigt imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0