Ska fånga sommaren

Vart lite brått där när klockan visade mer än vad jag trodde, så drog iväg till Oscar som stod och gjorde fotbollsmål. Så jag erkänner Filip, det var Oscar som tog tid. Så tittade lite på Robinson med Carina, Molly och Ullrika, såg ungefär tävlingen och vem som vann denne sen var Oscar klar. Då drog vi och hämtade Filip sedan vin på konsum och vidare till Jelena, Oscar skulle dra in oss på värsta smarta vägen men där stod det ett stort stenblock med en varningstriangel på.

Hos Jelena bada vi och det var riktigt varmt i hennes pool nu! Sen såg vi världens bästa film mamma miiiiia! Åh, det går verkligen inte att tröttna på den filmen, jag älskar den! Har jäkligt ont i armen efter kvällen då jag ramlade på Jelenas stentrappa, nej vänta nu, jag ramlade inte, Filip drog ned mig på den! Körde hem Filip vid ett och då var det roliga människor vid vägkanten, haha! Sånt man ser på youtube där man ställer sig på varsin sida vägen och låsas dra i ett rep men inte gick jag på det inte! För en halvtimme sen körde jag hem Oscar och hans brorsa/brosor hade gjort klart målet och det var riktigt nice, inte alls som jag trodde! Skulle jag varit iblandad skulle det bli två skor som fick repesentera mål, haha!

Nu har det blivit sent fyra dagar i rad men jag har haft otroligt roligt i alla fall! I onsdags var det ju fotbollsmatch med bad i poolen och mys i bubbelbadet, en torsdag på boda borg och film, fredagen var hemma hos Oscar med giautar hero och lite allt möjligt, och idag hemma hos Jelena! Jag älskar detta, jag älskar de här människorna, årskull 92 rockar stenhårt säger jag bara! På tisdag är det en vecka kvar till studenten!

Sommaren 2009 närmar sig med skrämmande steg men även om det mesta regnar bort och även fast den alltid är för kort så ska jag göra den till min!

Kommentarer
Postat av: jelena

You go girl! ;)

2009-05-24 @ 11:55:03
URL: http://jelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0