Ska bara träna fotboll, haha!


Skadeglädjen är den enda sanna glädjen? Så njut!

Hade fotbollsmatch idag, skojigt att värma upp i alla fall! Klev på plan och sprang av den två minuter senare och äntrade den inte förns vi skulle tacka för matchen. Fan vad jag var effektiv! Men nu kommer jag vara fin på studenten i alla fall, haha! Tur att det värsta hamnade på handen, fan, det stod typ hudflisor åt alla håll och kanter. Det här är inte kul!

Och som vanligt (förutom föra matchen) så ska jag sluta på fotboll men jag har kommit på att det är efter alla matcher jag vill sluta så får väl enbart gå på träningarna. Ska bli skoj att träna 01:orna på tisdag ialla fall, wohoo! En från det laget var med oss på matchen idag, söt "Du får inte gå ut på plan du ska vara här med mig"! Det är skönt att man är omtyckt av någon!!

I natt ses vi äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0