När jag åker mopped....

Var ute och övningskörde lite med mor in, till Farsta och sedan till Tungelsta där det blev pizza för min del. Mor min drog hem! Satt där helt mobbad och åt min pizza helt själv men Jelena kom till mitt bord då och då sedan tog hon sig en egen pizza. Och efter en stund kom Oscar och vi åt en lite gottighet till doppat i coca-cola!

Hem till Vilma där det blev 7-7 i singstar, åh det var Oscars fel att vi torskade! Åh, jag bara drog upp boten anna som bara den så vi kom i kapp, så tar Oscar över micken och ja, men lika är ju bättre än förlust!!

Såg lite olika filmer men tror inte vi såg början på någon av dem? Den sista fattade jag ingenting av men den var tydligen bra. Jag lyckas alltid vara sist kvar, haha, Oscar körde hem mig på hans moppe och vilken tabbe att jag inte skaffat moppe och allt där till, det är ju hur kuuuul som helst.

Men nu är jag inte speciellt trött inte! Så vad händer imorgon? Va fan händer imorgon?? Åh, jag måste göra något! Måste hitta på något, måste ha något att göra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0