Moget!

Jag hittade inte cykeln idag på väg hem men jag drabbades aldrig av panik! Gick runt där som ett fån och letade efter den, kollade på båda sidorna men fan ingen cykel! Så började gå hemåt då stod den i ett annat cykelställ! ALDRIG att jag ställde den där, det finns inte i min värld, så nån liten mogen jäkel har flyttat på den. Misstänkta? JA! En gång hade ju några lagt alla cyklar på en hög i centrum, aa det  var lite roligt för min cykel var ju inte där!!

Roligt en gång också när min, Maddes och Tessis cykel stod utanför mitt hus och nån hade höjt sadlarna! Inte tagit bort dem för att jävlas utan bara höjt dem!

Sitter och äter middag och tittar på vänner, ska plugga sekter snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0