Lyckokick

Jag snoozade och snoozade  imorse tills klockan var fem i sju, då gick jag upp! Tog cykeln och trodde jag missade tåget, skoj, för bussarna ut till Bosön går bara en gång i timmen. Men det var snabbtåget som jag missade, så kom alldeles lagom till Bosön! Började med en timmes information innan halva gruppen (min grupp) gick på rundtur genom skolan. Tills i höst kommer det ligga en konstgräsplan och en naturgräsplan precis bredvid multihallen där det är en jätte stor konstgräsplan inomhos. Där inne stod Djurgården och tränade, och där har Tungelsta spelat match, coolt!

Sen var det lunch och sedan började intervjuerna, pirrigt! Men det gick väldigt bra tycker jag och chansen är ganska stor att man kommer in, så hoppas verkligen på detta! 80% var killar och 20 % var tjejer, så chansen för att tjejerna kommer in ökar, jag tycker dock detta är fel. Jag tycker kraven ska vara lika för alla oavsett kön, en kvinnlig polis ska kunna göra exakt lika mycket som en manlig polis osv. Och det var 75 stycken antagna till idag och 50-60 kommer att komma in, och typ 15 stycken var inte där idag. Så jag blir riktigt besviken om jag inte kommer in för det verkade galet roligt. Tyvärr så kommer ju inte personerna som vi pratatade ha slutat. Åkte hem med en skön snubbe som gick där nu och en tjej som jag hoppas blir min kommande klasskamrat! Så detta hoppas jag verkligen på!!!

Ska börja byta om till fotbollskläderna och packa ner ridkläderna för att sedan ta bilen ner till plan, springa tre kilometer och sedan åka till stallet och hoppa. Imorgon är det sjöräddning men sen är det även fotboll med världens gulligaste brudar! Åh, jag vill bara slutade på Doctus nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0