Lev livet som Du vill leva det

Matchen gick ju inte speciellt bra och det enda målet som Sverige gjorde, MISSADE jag! Åh, att man lyckas vara borta just dem sekunderna som Sverige gör mål! Hur lyckas man? Så inget guld i år inte! Men alltså ett av målen var ju så jävla offside men domarn dömmer så det gills! Det är nog det värsta jag vet på fotbollsplan när folk börjar lägga sig i hur domarn dömmer.

Fick i alla fall ett jätte roligt mejl nu när jag för en gångs skull tittade till min mejl, ska på intervju till Bosön! Åh vad nervöst men samtidigt fy fan vad kul, okej, jag ser inte fram emot den dagen alls! Från åtta till fyra ska jag umgås med folk jag aldrig sätt förut och sedan svara på massa frågor? Åh, vad pinsamt! Och jag kommer svara fel och det kommer gå åt helvete! Men chansen att jag kommer in är ju större om jag åker dit än om jag struntar i det. Så det blir ett besök på Bosön snart, nervöst!! Får väl se om jag bangar i sista stund men ska göra allt för att åka dit!!

Nu ska jag göra annat! Två matcher imorgon som jag ser fram emot extreamt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0