Lång lediiigt snart

God morgon! Det är ruskigt kallt i mitt rum idag och det är inte skönt för då ligger man kvar mycket längre än normalt. Jag är i alla fall uppe i god tid idag, ska byta om, inte sminka mig efter som jag inte ha något smink sen ska jag packa väskan. Först har vi etik med Ulla-Lena sedan ska vi på besök till SOS-alarm. Sen måste jag gå på stan och inför skaffa mig lite härligheter och byta ut lite saker som jag tidigare köpt utan att pröva.

Ikväll är det fotbollsmatch och jag tror det kommer bli en jämn match men vi är så jävla bra nu alltså. Vi får väl inte bryta vårat vinstmönster nu, har vunnit de tre senaste matcherna så nu ligger vi på delad andra plats men egentligen fyra pågrund av målskillnaden men vi ligger allihopa på samma poäng. Vi gav Norsborg deras första förlust!

Imorgon ska jag, Jelena, Filip och Oscar iväg på roligheter så det ska bli skooj! Om ingen jäkel bangar men det får ni inte :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0