KÖRKORT!

Båtresan gick väldigt snabbt och det var 1210 pers på den, chockerande många. Sov hur skönt som helst den natten men upp tidigt och övningsköra. En kvart innan beräknad uppkörningstid gick jag till kontoret och där kom min uppkördningsledare eller vad dem kallar sig. Han var skön, skojade och hade sådan där skön Gotländska. Så tog vi oss ut på en liten runda, jag var som nervösast när vi kom tillbaka och han ba "jaha?" men jag klarade mig, fy fan vad skönt! Vilken jävla lättnad! Hade jag inte klarat de hade jag förmodligen fått göra om allt, teorin och halkkörningen och de hade varit som om putta ner mig från färjan! Så fyyyyyyyy fan vad skönt! Skönt att inte behöva sätta på den där dumma övningskörningsskylten. På vägen hem så klev mamma av en bit innan vårt hus och jag körde helt själv på en stor väg och jag bara satt och log hela vägen! Åh, det var verkligen en härlig stund på Gotland.

Upp tidigt för att ta färjan och nu är vi hemma! Ska stäääääääääääääda för snart kommer småttingarna hit, woho, dem älskar jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0