Kom ihåg att om nån frågar hur du mår så är det bara en hälsningsfras

Hm... den meningen gör mig fundersam!! Riktigt jävla fundersam, haha! Jag och Johanna diskuterade det där igår och jag tror vi kom fram till att det är en hälsningsfras till de som inte står än nära. Men till ens alldra närmsta vänner är det en fråga man vill ha ett ärligt svar på. Förstår ni hur vi menar? Om man träffar någon randomkompis så kanske det bara är en fras medan om jag frågar mina älskade vänner så vill man ju veta hur denne verkligen mår? Så ju närmre man är desto mindre hälsningsfras blir det! Aha? Men tvärtom då? Om någon frågar mig, ska man säga jag mår bra eller ja det är lite mycket just nu med skolan och lalalala, öppna upp sig som fan? Men det är väl samma sak från andra hållet..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0