KLANT!!

Jag packade ned ridbyxorna i väskan tillsammans med en fotboll när jag kommer ner i källarn lägger jag ut båda sakerna och tänker "jag får inte glömma ridbyxorna". Så lägger jag ned ridskorna, bollen, tar hjälmen och handskarna och cyklar ner till stallet. Borstade på Petter innan jag cyklade vidare till Tungelsta där Tess ringde och fråga om jag ville ha pannkakor så for över till henne och åt dessa. Sen cyklade jag vidare till gräsplan och kickade boll med Linda och ganska snart kom även Hanna och efter ännu en stund kom Tessi. Sen när alla andra kom så drog jag. Normalt? Nej, för jag är jävligt onormal och tack för det!

Så efter som jag glömde ridbyxorna var jag tvungen att åka hem en snabbis och ta på mig dessa. Ridningen gick ganska bra, avslutade med ett kanonhopp!

Ska typ se på film i skolan imorgon, sen ska jag shoppa en sak tror jag, sen är det fotbollsträning med mina favoritflickor och vidare till stallet! Om man skulle sova i tid idag kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0