Kastas jag upp och ner, sida till sida!

Det var som sagt en extreamt rolig dag på Bosön idag! Efter att ha lirat fram lite planer inför långhelgen så drog jag till Tungelsta och jag har fixat mammas bilradoigrejs. Så nu kan man lyssna på mp3 i den! Haha, kopplade in mobilen så ringer Linda och när jag då svara så låter hon i hela bilen, haha, det var skoj!

Sprang 3 kilometer och jag vet inte vad det var med mig idag? Men jag sprang faktiskt väldigt bra. Jag älskar den där rundan, och jag som brukar säga att jag springer så bra för att jag springer med någon! Ne idag sprang jag inte med någon alls men ändå sprang jag först. Åh, jag är så stolt över mig själv att jag sprang så snabbt som jag gjorde, jävligt skönt!

Sen var det bara iväg till ridningen och det gick också jätte bra!!

Imorgon är det sjöräddning med klassen och sedan fotbollsträning, ridning och sova! Onsdag är det skola med lite religion (?) och ett besök hos SOS! På kvällen är det sedan FOTBOLLSMATCH! Efter i söndags ville jag faktiskt inte sluta på fotboll, så får hoppas det sitter i! Torsdag blir jävligt roligt om alla fortfarande är på! Mr Pink, 1050 kr, ettusenfemtio kronor! På fredag hoppas jag också att det blir kul! sen blir det väl två dagar plugg!! Sista nu!!

Jag börjar gilla den!!


Kommentarer
Postat av: theeesssss

vad händer på fredag?

2009-05-19 @ 12:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0