Ingen värmer bänken som hon, Jaffa, jag sa Jaffa

TIDSOPTIMIST! Åh, jag stressade som fan till Åby, gick alldels för sent trots att jag hade sjukt mycket tid. Så blir det alltid man tar det lugnt. Den första matchen slutade 3-4 till Tyresö men tjejerna spelade på bra. Sen blev det fort som bara den till bilen och iväg till Alby. Den resan var skoj men vi kom typ samtidigt som alla andra i laget men vart tusan var nummer 16? Lirade med 13 idager och det funkade tydligen för jag gjorde mitt första mål i Tungelsta. Spelade från start men typ bara tio minuter i första och sen första tio i andra halvlek. Men han i göra mål på de tjugo minuterna så det var skoj!!

Sedan hade jag fyra roliga filurar på bänken som underhöll mig så vackert! Jag fick nya syskon och två nya bästa kompisar! Vi har bildat värsta gänget och nu ni, vi tre kommer äga Tungelsta! haha, det är jag, Molly och Cajsa! Vi blev riktigt tajta dära. Men dem gaddade ihop sig mot mig och hade vattenkrig! Så jag hade skoj på sidan av plan och väldigt skoj de minutrarna på plan.

Idag blir det skojsigheter i Heavyelectrictown/rednexcity/Tungelsta med alla gangsters! Ska byta om sen ska jag och mor min övningsköra och sedan ska vi till Vaskos och äta pizza! Sedan blir det åka mopped, det är skoj, skoj, skoj!

Oooh, nu börjar jag bli osäker på hösten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0