Hey honey I'm so aware of what you're doing now I just don't care

Det var ingen rolig film i skolan idag, jag började gråta och jag hatar att vara i skolan och börja gråta till filmer! För när jag tittar på en film som är till för tårar så vill jag bara släppa ut dem, bara grååååta! Som jag gjorde till filmen jag och Jelena såg i söndags. På bio kan jag inte heller gråta ut fullt ut och inte heller med personer jag inte trivs med! Så börjar jag gråta när vi ser på film och verkligen störtböla, se det som något positivt!

Jag och Malin tog in på donken en stund innan vi åkte till stan och shoppade lite, sen åkte jag till Handen och köpte lite mera innan jag klev på bussen där min STALKER satt, åh jag älskar min stalker! Hon är världens bästa! Vi åt tunnbröd och pannkisar innan vi tog moppen till fotbollen där vi började lira lite innan och när Carina kom drog träningen igång och det är världens gulligaste lag!!

Tjockade oss lite hemma hos Thess dit även Dennis kom och kaxade, sen giiick jag hem och gjorde mat fort som fan innan det bar av till stallet!

Nu sitter jag och tittar på eurovision, får väl se hur det går för Sverige, jag blir RIKTIGT chockad om vi går vidare men jag vill såklart att vi ska vinna hela skiten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0