Händelserik

Den här veckan har varit ganska händelserik på mest bra saker faktiskt men även väldigt jobbiga! Två stora stenar har försvunnit, tisdagens projektredovisning, ursäkta men FY FAN vad skönt att den är över! Nu är det bara allt det skriftliga kvar och alla som har det kvar, gör det ordentligt från början, fundera redan nu hur det ska gå till. Gör allt i tid, jag satt dagen innan och samma dag och fixade på det sista. Och onsdagens träning var riktigt skön nu i efterhand, just då var det jobbigt men nu är det bara skönt!

Veckans bästa är ju Laila Bagge, jag är så glad för det! Haha, ringde i panik till Cissi och Tessi och bara hoppade av glädje!!! Men  veckan har precis börjat, eller inte precis men det är tre dagar kvar på den här veckan. Och vad ska man göra på dem då? Hur många gånger jag en sakt det så blir det aldrig av men idag måste Jennifer städa rummet, hon bara måste det! Och gör det jävligt ordentligt den här gången, så det tar ett tag tills nästa gång jag måste storstäda det. Så det blir dagens plan, inte kul men nödvändigt! Så projektarbetet på lördag!

På söndag är det fotboll, åh jag längtar! Längtar tills varje fotbollstillfälle, det är så underbart roligt och nu är vi så många på träningarna också, så det är roligt! Måndagar och fredagar är en plåga och ingen fotboll för min del. Min idrottslärare tipsade mig om en skola som jag ska söka till också, så ska fylla i den i helgen!!

Ne om man ska äta lite frukost nu då! Vi höres! Vänner, jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: the one and only

vad för skola? ;)

2009-05-01 @ 19:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0