Hahahaha

Sedan vart det en skit rolig sväng på mobbarna, perfekt! Tre mobbar och sex personer, det är så roligt! haha! Tillåt mig småskratta lite, det ska såklart stå mopparna och inte mobbarna och det var i alla fall jag, Vanessa, Hanna, Linda, Filip och Oscar som umgicks igår. Och nu är jag helt slut, skit läskigt att cykla hem igår ju i mörkret men hade smskontakt så kände mig lite trygg. Men läskigt när det är så mörkt men inte en enda människa var ute. Såg på mamma mia innan jag somnade och nu sitter jag och tittar på den igen. Jag är tillbaks i mitt mamma mia beroende, haha!

Ska orka mig upp och ta en duscha, innan jag åker på fotbollsmatch? Hahaha, den är bra! Men känner mig så ofräsch och då går allt skit. Måste duscha, ska hem till Thess innan också om hon svara snart men ska väl slänga mig i duschen nu! Hörs ikväll!

I feel the adrenaline moving through my veins, nu är jag taggad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0