Gotland

Då var jag färdigpackad? Och allt fick plats i min träningsbag, frågan är hur gott allt kommer att lukta och hur mycket grus det kommer vara i allt! Men kläder för dessa dagar är nerpackade, inga badkläder dock, har ju ingen att bada med. Smink och allt sånt skit är ner packat, kommer jag sminka mig? Nej! På Gotland går jag och ser ut som ett jävla träsch, så jääääävla skönt! När jag och Paulina var där sminkade vi oss inte på hela veckan förutom sista dagen, timmarna innan färjan! Haha, tillbaks till Stockholm och då kom sminket på! Jag älskar Gotland, det ska bli skönt att komma dit och hämta nya krafter!!

Laddar mobilen och handsfreen är med packad, så har jag tagit med mig Magdalena Graafs bok som jag aldrig läst förut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0