Goooooood morgon

Haha, vilken SJUK dröm, den var verkligen helt SJUK! Jag kan inte ens beskriva hur sjuk den var, för jag minns knappt hälften. Var tillbaks i Torpshammar en gång som tur va inte med klassen förutom en och det var fan otur att hon var där. Men nu lämnar vi drömmarna bakom oss och går tillbaks till verkligheten.

Om två timmar ska jag gå till busshållplatsen där C hämtar upp mig så vidare på fotbollsmatch med världens gulligaste fotbollslag. Efter den så är det vidare till nästa match! Det här ska bli skoj! Så innan dess ska jag typ duscha, äta en ordentlig frukost ta på fotbollskläder och sen är det väl time to gåå! Men vet faktiskt inte om jag orkar duscha för att sedan svättas igen. Så vi får se hur det blir med det, är ganska så trött! Men nu ska jag upp och hoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0