God natt

Coolaste stad du har besökt: Rhodos (är en ö?)

Action eller Skräck? Skräckfilm

Ville bli när du var liten: Kommer inte ihåg, något med hästar kanske?

När fick du din första kyss: Runt 10-11 i skogen

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Blyg och tyst i mellanstadiet, V-h/Tungelstagang i högstadiet.

Vad är du beroende av? LÄPPSYL!

Dagens roligaste händelse: Fotbollsträning med flickorna

Dagens tråkigaste händelse: Min hand som det börjat (känsliga läsare sluta läsa) rinna ur.

Dagens humör: Varierat! Humörsvängningar gånger hundra!

Vilka tv-program följer du? Inte ett enda faktiskt.

Vad gillar du mest med dig själv? Haha, ibland tycker jag att jag är skön!

Vad gillar du minst? Beslutångest?

Vad är det roligaste du vet? Just nu, FOTBOLL!

Har du något motto? För varje arg minut så förlorar du sextio sekunder av glädje

Hemlig hobby? Har ingen hemlig

Något vi inte vet om dig? Det beror på vem som läser!

Vad ångrar du? JF!!

Vad önskar du? Mycket, mycket!

Vad klarar du inte dig utan? Mina vänner

Vad gör du helst en vardag? spelar fotboll

Vad gör du helst en lördagskväll? lirar fotboll

Vad har du mest av i din garderob? strumpor och underkläder tror jag.

Drömjobb? Något inom sporten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0