Fullt upp

Hade en rolig dag på kustbevakarna idag, där vi fick köra båtar och kolla runt, vet inte om jag blev så mycket smartare men det var roligt! Körden en liten gul jäkel som gick ganska fort, den var skoj! Sen var det skoj att guppa i stolen med Marielle. Det var skoj!

Färdtjänst svängde men inte fan svängde vägen! Ja, på vägen hem blev det stopp i en bilolycka med två pers inblandade. Och eftersom jag åkte med en brandman så stannade vi till och han hjälpte ut personerna i bilen. Sen var det inte raka vägen hem inte, skulle till vårdcentralen och lämna rullstolen och köra runt alla jobbiga ungar i baksätet till sina jävla hem. Åh, jag tycker verkligen dem där två är jobbiga! Det vart galet tyst och skönt när dem inte fanns i bilen längre och vad skönt det kommer bli när dem inte finns i mitt liv längre, 2 juni ska de bara raderas ur mitt liv!

Nu har jag haft en msn-kris som börjar lägga sig! Hela datan blinkade typ oranget men nu har det lugnat ner sig och jag kan andas igen!

Så det här inlägget har tagit hundra år att skriva!

Kom i alla fall en halvtimme sent till träningen men det var skoj att komma dit en snabbis iallafall. Vidare hem och så till stallet..

Imorgon är det skola, SOS och sedan fotbollsmatch mot min föredetta förening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0