Fotbollsträning

Cyklade till Thess och åt macka och obooooy, sen moppe hem till mig en snabbis och så hem till Thess en snabbis och sedan till Lida där vi började lira lite med tjejerna innan Carina och Loppan kom, så skulle vi göra en övning. Då stod det still i min tröga hjärna och Tessis också för den delan. Vi lirar alltid med tjejerna innan C och L kommer och då bara kör vi men nu stod det helt still. "Men hela hennes familj tittar, man vill ju inte göra bort sig då inte" by Björn Gustafsson! Men till slut kom jag på en övning så vi körde den.

Ska snart helt sjukt nog till Gotland, det är ju sjukt knäppt! Det känns inte men det ska jag i alla fall, så ska äta, PACKA och sedan åka! Jag har inte packat än, åh vad det inte känns bra! Men vad ska man ha med sig då? Lite kläder! Tandborste, inte hela världen om jag glömmer något..

Kommentarer
Postat av: thess

abooooooooooooooooooo, vadå duuuuuuuuuuuuuuu :O :O:O

ooooooofta :O det var ju vi för fan!

<33<3<3

2009-05-14 @ 23:36:58
Postat av: Jen

Okej då men erkänn att jag var grundaren!!

2009-05-16 @ 12:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0