FOTBOLL

Går jag ut i skogen och springer min runda på fyra kilometer så klarar jag inte det! Jag börjar gå efter typ 100 meter och går mer än vad jag springer men så springer man med fotbollslaget och det går hur bra som helst. Älskar den nya rundan vi springer, åh den är så sköööön och jag älskar att det är uppför och nerförsbackar och den rundan är verkligen sjukt skön enligt mig men skulle jag springa samma runda helt själv skulle det gå mycket sämre, det är knäppt! Det är ju inte precis så att bara för att jag har någon bredvid mig så orkar min kropp helt plötsligt mera men där emot blir man ju mer på puschad. Springen gick i alla fall jätte brawo idager, sprang med Carina och det är jobbigt som bara den för där framme går det ganska fort. Jag som hade tänkt ta det lugnt på träningen men det sket ju sig från start!

Sedan var det trekanten och Jelena gillar trekanter, haha! Det var den första övningen jag gjorde med Tungelsta. Nu har jag fått hjärnsläpp, för vad gjorde vi sen? Spelade vi match direkt? Det kanske vi gjorde, det var i alla fall skoj! Och så avslutade vi med en övning med avslut på mål, aaah att ha mig som första person i en ny övning är inte bra!

Jag måste seriöst fått något fel på min hjärna, jag borde koll upp det. Det har kommt på sistone tror jag! Jag är så jävla TRÖG! Jag fattar inte en enda uppgift i skolan, alla lärare får typ stå i tio minuter och förklara uppgiften sen går jag därifrån och fattar ännu mindre. Nu på fotbollen, helt trögupptagningsförmåga och bara lullade runt där! Och va fan, höger och vänster? Jag har väl alltid varit bra på detta men nu har dem flippat åt olika håll. Och det värsta är när man vänder på smeten, som på matchen i helgen! Du är högeryttermittfält, ja då sa jag fel sida men Linda rättade mig men sen när det var planhalvsbyte då blev ju allt upp och ned, vart skulle man stå nu? Ja, jag har fått någon trög funktion i min hjärna så nu ska den få vila!


M "Jag hatar att dansa!"
J "Ja därav den mulliga Carola-kroppen"

Hahaha, åh jag ser gravid ut nu för tiden! Men fuck off, mat är jävligt gott, speciellt den onyttiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0