Du är älskad där Du går

Jelena kom och hämtade mig på moppen idag så åkte vi till en gräsplätt och lirade lite fotboll. Det var skojigt! Och det är fortfarande så sjukt att jag har börjat spela fotboll, haha, det är sjukt! Föra helgen var jag med i startelvan och för ett år sedan så visste jag knappt vad offside var. Längtar till på söndag, då det är dags för match igen. Längtar men är inte speciellt taggad, mår så jäkla illa just nu! Men efter lite sömn och lite kärlek från mina vänner så kommer jag bli upptaggad, hoppas jag! Man blir det alltid när man sätter på sig matchtröjan!

Jelena började jobba vid fyra men vi åkte hem och åt korv med bröd först. Sitter typ och sover just nu, är så jäkla trött! Men några timmar bör man väl hålla sig uppe, eller en i alla fall! Ska försöka hitta wild child filmen och sedan ska jag se den och sova!


Kommentarer
Postat av: Thess

du är underbar <3<3

Du kommer bli så taggad när vi ses så söndag morgon för jag är så stört taggad! :D:D:D

2009-05-01 @ 21:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0