Det är bara lördag ?

Det känns som om det är söndag idag men det kan ju bero på att vi har långledigt, woho! Igår hämtade jag körkortet, känns bra att slippa åka runt med en jäkla lapp och legitimation, om tio år får jag byta ut den hemska bilden!

Igår var det Tungelsta city som gällde och jag ska erkänna en gång för alla, jag suger på guitar hero! Jag tror inte jag klarade en enda låt på trummor faktiskt, jag klarade en hel låt på gitarr men då hade jag på beginner, de enda jag var tvungen att göra var alltså att trycka ned den där "strängen", inga färger och sånt jobbigt! Så det var jag och Sigge som körde på den nivån, känns bra eftersom han är sex (?). Jag var lite bättre på sången, yes! Oscar failade sjukt tidigt på en låt så jag fick ta över och klarade mig igenom hela men resten sög jag på! Spelade lite fotboll innan detta men det blev regn, sjukt mycket regn, not men det regnade lite. Innebandy med kortaste klubban, sen var det basket som jag trodde jag sög på men jag ägde ju Filip på det, dock så vann Oscar! Sen körde vi match och det var jag och Molly mot resten. Så åt vi bullar som Carina så snällt ställde fram och jag svullade i mig allt ingen orkade, haha, det är så jäkla gott! Sigges kommentarer där vi bordet alltså, haha, skön unge!

Får se vart färden går idag, hade skoj i torsdags, hade skoj igår och jag vill ha skoj idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0