Carolatripp till Kina!


Haha, vilken komisk bild egentligen!

Detta är enbart en dröm som tur är. Hade köpt biljetter till en konsert med Carola som skulle vara i Kina, mamma hade köpt flygbiljetter men skulle åka bil med några som jag inte tycker om till flygplatsen. Försökte sälja mina biljetter till Cissi men till slut kom jag till Kina och konserter var bra?! Så långt kom vi inte för det blev krig. Fatta paniken att vara med i ett riktigt krig, för som det här gick till så skulle det aldrig gå till på riktigt. Tessi kom dit helt plötsligt och vi gömde oss bakom en massa troll och när krigarna kom så lekte vi troll så ba jaha? Sen vart det helt plötsligt snökrig istället.

Innan dess drömde jag om SMOP 06 middag, tog ut mina känslor på två pers som jag verkligen ogillar! Kändes skönt!

Mår så sjukt illa just nu, blääää! Vill inte spy, sist jag spydde var på bussen till Torpshammar, fy fan!

Idager:
- Äta frukost!
- Städa rummet!
- Plugga projektarbete
- Plugga religion
- Fylla i ansökan
- Kanske träff one person

Kommentarer
Postat av: Anonym

- Kanske träff one person, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

2009-05-02 @ 17:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0