Carola Camp

I natt drömde jag att jag hade sökt in till Carola camp och kommit med, vilket jävla skämt! Det värsta var att jag inte skickat in något där jag sjöng, så jag skulle in på någon auditon innan allt började! Usch, jag skulle in och sjunga för enbart Carola. Men det började med en dag där och den andra dagen var det dags och detta var i Västerås, jag gjorde allt för att komma därifrån. Så sov vi över där, det vara massa människor så hade jag glömt min mobil ute i vardagsrummet. Och den var borta på dagen men sen återfan jag den och då hade någon skickat en massa sms till helt fel människor! Men det värsta var att de hade tagit bort en massa sms som jag verkligen sparar djupt i min mobil. Jävla snubbar alltså, så det första jag gjorde när jag vaknade var att se att dem var kvar, haha! Världen hade gått under!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0