Bråk

Sitter på religionlektionen nu och jobbar om sekter? Åh, största drygungarna i den här klassen står och tjafsar om våra betyg och blablablablabla...! Jag fattar ingenting, heja Marre!! Haha, åh vad skön hon är! De där två piff och puff är jävligt jobbiga, världen går verkligen under!! Åh, Marielle är skön. Tråk, tråk, tråk! Jobbiga personer faktisk som tar hela tiden från religionen, jag jobbar ju på så bra! Neeeeeeeej! Jag behöver hjälp men vår lärare diskuterar med skriktrion! Men snälla BYT SKOLA om det inte duger! Åh, drygt, drygt, drygt! Jag är inte på humör idag, speciellt inte för det här! Den här dagen har inte varit någon bra!!! Deras största nöje måste nog vara att klaga på den här skolan. Åh, häll käften bara! Aaah...! De där tre sitter typ och diskuterar som fan med alla men tror inte många lyssnar! haha, Johanna är skön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0