Boda skoj

Upp tidigt imorse och rensa tvätt och plocka ur diskmaskin sedan var det iväg till Jelena som inte var färdig att åka. Så jag drog vidare till Oscar som var lite klarare och sedan vidare till Filip och vi tre hämtade Jelena och sedan började bilresan mot Oxelösund. Oscar hade sin gps och så hade vi eniropapper men det var typ samma väg hela tiden tills man kom in till Oxelösund men där var det skyltat till Boda Borg!

Vi sööög i början, det tog hur lång tid som helst innan vi lyckades få en stämpel! Men vi åkte där ifrån med 14 stycken av 20, så man får väl vara nöjd fast vårt mål var tröjan som man får när man klarat alla. Får åka dit snart igen så vi kan banorna. Det var riktigt roligt och även jävligt svettigt! Klastrofobibanan, fy fan vad det var varmt! Hade en rolig dag på boda borg idag i alla fall! Avslutade med att mina medpassagerar säger sväng höger och Jaffa svänger vänster... Hm..? Ja, så  fick ta en vända tillbaks men sedan hittade vi till Dooonken och efter en stund så kom vi hem. Svängde förbi Oscar en sväng, snacka om pigga ungar, klockan var väl typ tolv och Sigge sprang runt och lirade boll. Sen var det hem till Jelena så tog vi ett dopp i hennes pool.

Så kollade vi på film, vilken film? Jag vet inte! Vad handlade filmen om? Jag vet inte! Vad hände i filmen? Jag vet inte! Var filmen bra? Jag vet inte! Nej, där vet jag inte om jag var vaken hela tiden. Vi låg ju så himla skönt och så somnade Jelena, då blir man ju sugen. Så låg väl och halvsova hela filmen igenom men måste varit ganska aktivt vaken för vi ändrade hur vi låg typ hela tiden! Det töntiga var ju att när vi skulle ändra ställning så var jag jätte nogrann med att jag skulle se datan men blundade lika snabbt igen.

Imorgon är det tråkiga saker till och början med, inget som är värt att nämna här! Men på kvällen hoppas jag verkligen att det blir något av din ledigadagerskoj och det ska det bli!

Måste bara berätta två tragiska händelser idag! Först, skulle jag äta min vanliga yoghurt utanför Boda borg och ska slicka av folien som och jag SKÄR mig! Hur lyckas man skära sig i tungan? Så har jätte ont i min tunga just nu! Och sen då när vi låg och tittade på film så slog Filip mig så jag har skit ont i överläppen, liksom i mitten! Haha, så mitt munparti mår inte särskilt bra just nu!

Kommentarer
Postat av: Jelena

haha, nej ditt munparti mår inte särskilt bra! haha.

2009-05-23 @ 12:55:20
URL: http://jelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0