Ändrade planer


Fick ett sms av Vanessa som vill lira boll och för lite fotboll så ändrar jag alla mina planer! Så lirade boll ett tag med en massa, kände att jag var väldigt aktiv. Jag och Oscar stod och mjölkade vid mål men jag gjorde i alla fall två mål och en assist, wohoo! Sedan åkte vi till Vaskos och åt pizza, på måndag, på måndag ska jag bli nyttig! Sen bjöd Carina på gottigheter, tackar! Så tittade vi på Robinsson och drog sedan ned till gräsplan och spelade boll i mörket. Sedan vart det en skit rolig sväng på mobbarna, perfekt! Tre mobbar och sex personer, det är så roligt! Jag hade lätt snyggaste hjälmen!

Började se Allt om min buske, haha, snacka om sjuk film men sedan la vi av! Och efter en skitsvår vägbeskrivning som egentligen löd höger och sedan vänster så hittade jag ut och kom hem i till tryggt förvar, ska typ se lite vänner och sedan sova. Har fotbollsmatch imorgon och rullar jus nu fram!

Kommentarer
Postat av: thess

haha, vad nice jen :D

fett kul att du är med dom :D:D

vi ses imorgon :) <3<3

2009-05-03 @ 01:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0