23:49

Dagen var skoj! Efter tusen sms så cyklade jag iväg till Jelena där jag hoppade på hennes moppe så drog vi till pizzerian, hämtade mat och drog till gräsplan. Där Filip, Hanna och Linda var så lirade vi lite boll. Träffade en från 01 laget också. Och efter att tag dissade Hanna oss men sen kom Oscar och efter ett längre tag var det jag, Jelena och Oscar kvar. Vi var riktigt aktiva där i slutet!

Nu har jag varit hemma hos Jelena och vi har ätit smootie och tittat på the boy in the striped pyjamas den handlar om en pojke som var son till en av Hitlers soldatar. Och jag grät och grät och grät! Slutet var lite plötsligt men extreamt oväntat, usch börjar typ gråta av att bara tänka på slutet! Just den här historien kanske inte är sann men allt som filmern grundas på har ju verkligen hänt och det är så sjukt. Men den här filmen var bra men jag gillade inte slutet, det var inget roligt! Men jag gillar slut som man inte kan räkna ut så se den filmen se den! Efter filmen satt jag och Jelena och pratade om allt möjligt  innan jag cyklade hem tio över elva och nu är jag hemma! Ska ta reda på liter mer om morgondagen och sedan ska jag sooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0