Zantos <3

Bäste vovven har lämnat världen! :(

Sov riktigt länge idag, är ju ledig från skolan! Så skönt. Har pluggat projektarbete som bara den idag, riktigt jobbigt och krångligt men nu är jag äntligen klar med det jag höll på med! Ska väl fixa och trixa lite mer imorgon då jag bara har en lektion och det är innebandy, fan vad skoj. Man kanske ska börja spela innebandy igen men då får man väl typ börja i Saltsjöbaden som inte var så bra när vi mötte dem men de kanske har blivit så bra att jag inte hör in där. Nej, jag håller mig till fotbollen nu.
 
Ska äta lite lunch nu, sen ut på balkongen och sola. Och sedan är det simning på elinivå som gäller, ska bli roligt och skönt och lite bastu efteråt med Jelena och Vanessa. Sen är det bara att hoppa i ridkläderna och iväg till stallet som gäller. Måste ju upp tidigt som fan imorgon också så ska väl sova rätt så direkt efter. Men bloggar innan dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0