Vilken underbar dag

Åkte iväg till Dalarö imorse på arbetsintervju, vilket underbart väder det var!! Och där jag var på arbetsintervju var ju hur fint som helst, vet inte riktigt hur det gick men dem sa att det såg bra ut i alla fall. Sen åkte jag till Handen och gick och tittade på lite träningskläder och Sara kom efter en stund så köpte vi lite saker till studentskivan och åt lunch, säger inte vad vi åt för det var så jävla gott.

Träffade Sanja och Jelena på deras skola och gick vidare till simhallen och simmade och bastade och sen gick jag och Jelena till donken och tog en McFlurry med extra mycket daim och chocklad/kola sås! Så sprang vi ut till bussen och missade den precis! Så gick och tittade vidare på lite fotbollsskor och jag köpte ny tejp och missade sedan bussen och stod då och väntade på nästa och så missade jag den i VH. Hemma så upptäckte jag att klockan var tjugo i åtta, i panik slängde jag mig i ridkläderna och upp på cykeln. Många hästar är ju halta nu efter olyckan igår så hade teori vilket var tur för mig efter som jag kom till stallet fem minuter i åtta.

Imorgon är det två lektioner i skolan och sedan fotboll! På torsdag är det body attack, fan vad skoj! Och gymma på fredag.! Livet leker men imorgon kommer skolan och förstör den leken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0