Vilken rooolig dag!

Usch, sista dagen på praktiken, kändes inte kul! Usch, vad jag kommer att sakna alla. Men hade i alla fall en sista rolig dag och hade samtal med världens bästa handledare! Efter att jag slutat träffade jag Johanna och Sara nere på SÖS som försökte leta rätt på mig på helt fel ställe. Vi åkte in till stan där jag träffade Tessi ett antal gånger lite här och där! Sedan åkte jag och Sara till Farsta centrum och sist till Haninge centrum, utan att hitta det Sara letade efter. Så hem en snabbis till Sara och sedan hem till mig, åt mat och gick sedan ut och gick! Gick lite hit och dit och sedan hit igen efter att ha suttit på en parkbänk och pratat om lite allt möjligt. Har haft skoj hela dagen förutom när jag trodde att jag skulle dö av ryggsmärtor!

Imorgon måste jag städa rummet ordentligt, badrummet är ju klart så nu är väl allt damm borta på ett tag, så ska bli skönt att göra rent allt och så! Sedan ska jag över till Tessi och så kommer Jelena och Emelie dit, ska bli skojsigt! Det blir värsta fetta övernattningen där och sedan är det fotbollsmatch på söndagen! Iiih.. mot Gäddas lag! Man får väl försöka göra bra ifrån sig så att inte ryktena sprids i lärarrummet!

Nu ska jag hoppa i säng efter en väldigt rolig dag, Sara var nog lite full idag och jag med, det vart lite flum idag! Imorgon ska jag baaaaada, tada! Vi har fått tillbaks vårt badkar! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0