Utkast: Vaknade vid ...

Vaknade vid nio imorse och slängde mig i ett bad direkt! Fan vad det var skönt. Sedan åt jag väldigt onyttig frukost men Tessi sa att man ska vara nyttig på veckorna och onyttig på helgerna! Men jag kan ju glädja mig med att jag har tränat varje dag den här veckan!! Så det känns helt okej att äta skitonyttig frukost men det var en engångsförteelse! Får se vad som händer ikväller då! Imorgon är det i alla fall äntligen MATCH!!! Mot min samhällslärare, ts... hahaha! Hoppas hon stannar hemma imorgon. Har drömt att hon tagit med sig himla lärararkåren flera gånger! Men ryktet kommer ju säkert gå, taha! När jag var med på tv visste ju alla lärare om det tillslut utan att ens ha sett programmet! Tänkte skriva en sak här nu men jag vet fan inte vilka som läser min blogg, tänk om någon gullig lärare läser så tänkte jag nyss skriva skit om en annan lärare. Hm.. läskigt det där att man inte ser vilka som läser, bara hur många!

Sara i sin nya vardagsfrisyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0