jej

Hemma från en extreamt tråkig dag i skolan! Jag kom, jag sågs och jag segrade. Gick väl igenom samma tråkiga saker som vanligt och skrev lite grejer om praktiken och sedan fick vi gå. Imorgon har jag inga lektioner alls, väldigt skönt!! Sovmorgon imorgon ska bli skönt!

Längtar tills på onsdag, då de är fotbollsträning igen! Jag och Tessi ska åka ner tidigare och spela lite boll på plan och hoppas på att snön är borta! Nu är jag så jävla taggad inför the fotboll. Det är ju så galet roligt och jag får väl ta och vara matchens looser ett tag fram över men jag är ju klassens loser så jag är ju van!

Ska ringa min praktikplats idag också och prata om sommarjobb, så måste jag fixa och trixa med lite saker. Inga roliga saker men nödvändiga, jobbigt att bli vuxen ju!
"Du är för stor" Tragiskt men sant, något jag får ta och leva med! Ibland skulle man vilja vara sex år igen men ofta så är man glad över att vara 19.

HA
DET
BÄST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0