Ts..!

Sara ringde mig och sa att hon var i jordbro och var tvungen att vänta en halvtimme tills nästa tåg. Så jag tvingade henne att gå och sedan tog jag cykeln och hämtade henne. På vägen hem svängde vi förbi videobutiken och hyrde två filmer och jag grät som fan till båda två! På konsum köpte vi fruktsallad, kladdkaka och daimkaksgrejs. Första filmen var Patrik 1,5 vilken jag blev ganska besviken på, absolut inte den bästa film jag sett och ska nog inte se den igen. Så bra var den inte men jag grät som bara den! Sen såg vi Gracie, en tjej som vill spela fotboll och det är från lite förr så att det inte fanns något damfotbollslag och hon kämpar med att komma med i killaget! Och jag grät, och grät, och grät!

Den sista filmen var verkligen sorlig, hennes bror dog så skulle hon hedra honom genom att spela i laget! Och ingen trodde på henne, inte ens hennes föräldrar och när dem väl började tro på henne så slutade hon att tro på sig själv. Och kände igen mig lite för att så fort det gick dåligt för henne skrek hon att hon skulle sluta. Vilket jag sa idag efter matchen att jag aldrig mer skulle spela en match och att jag skulle sluta. Tycker bara att det är sååå jävla skoj med fotboll men sen suger jag, så det är lite blandade känslor där......................................................!

Kommentarer
Postat av: Thess

men shit jen, vad fan förväntar du dig? att du ska komma och ha spelat i typ 3månader och vara bättre än alla som har spelat i flera år? Du kan ju inte vara bäst ifrån början? :S

ofta du ska sluta bara för det? Det gick inte dåligt och det kommer gå bättre, ge inte upp vafan? <3<3

2009-03-09 @ 10:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0