Trött som bara den!

Från fem imorse till kvart i sex spelades Gimmie, Gimmie med tre minuter mellanrum! Och sedan gick jag till slut upp. Och det blev en väldigt jobbig och händelserik dag. Våra fall idag var lite allvarligare än tidigare men väldigt mycket jobbigare att åka på. Tårarna var nära när jag hörde hur dem grät och skrek! Håller dock detaljer med mera borta från bloggen! Träffade även Johanna på Danneryd då vi var där samtidigt med varsitt larm.

SOS gick ialla fall miste om två koppar oboy idag för larmen kom precis när jag hällt upp skiten och det var bara att lämna och tillbaks hemam var det kallt!

Sedan var det direkt vidare till Huddinge där jag jobbade med Jelena och Emelie och det var faktiskt ganska skojsigt men nu är jag helt slut. Åkte hem till Dennis en stund där dem har en liten valp <3 med tanke på valp! Världens sötaste unge var på festen, så sjukt söt, har nog aldrig sett en sötare unge förut alltså, sjukt söt! Men nu är jag i alla fall helt slut, ska väl somna här till melodifestivalen som mor spelat in åt mig! Jävla skandal helt enkelt att den som vann, vann! Skandal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0