Tillbaka till vardagen

Imorse gick jag till skolan, blev lite stressigt där på morgonen men jag kom i tid. Hade en lektion idag, religion och jag minns inte vad vi gjorde. Hämtade min studentmössa idag i alla fall, sjukt att jag tar studenten snart ju! Dah! Jag och Marielle delade på bussen till Slurren och sedan fick jag åka denna lång resa helt själv. Vad mycket jobbigare det är att åka själv än att åka med någon, faktiskt!

Efter många funderingar har jag bestämt mig för att rida ikväll! Så äter lite lunch just nu, sen ska jag plugga religion och sedan är det dags för stallet. Imorgon är det fotboll, efter en lång dag i skolan, var ett tag sedan sist ju som vi hade sådan lång dag. Men sedan är det fotboll! FOTBOLL! Jaa, vad underbart det är att skriva att det är FOTBOLL imorgon, att jag ens tänkte på att sluta, idiot. Ska ner och lira lite innan och sedan springa tre kilometer och så får vi se hur det blir. Sol, kom, kom, kom, kom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0