Then I quit

Ja, det var repliken dem nyss sa på vänner! Nu har jag pluggat och pluggat och pluggat till projektarbetet! Ska väl göra lite mer saker innan jag är klar för dagen med det. Det skulle vara skit skoj att genomförat!!

Nu har jag varit ute och vandrat lite och nu ser jag på nya vänner avsnitt som jag fått idag!

Vad händer i veckan då?
Måndag: Plugga, städa, rida!
Tisdag: Praktik, simma, rida!
Onsdag: Praktik, yoga!
Torsdag: Praktik, plugga, fysträning!
Fredag: Praktik!
Lördag: Vara med Tessi, Jelena och Emelie!
Söndag: Vara med Tessi och Jelena, fotbollsmatch mot Gädda!

Nu måste väl jag plugga vidare! Fast första ska jag äta lunch/mellanmål, yoghurt med musli (jobbigt att man måste rensa ut russinen, vem fan kom på den idén med russin?), två ägg och så var juicen slut så det blir vatten till! Gjorde en macka men tar den till frukost imorgon, ska packa till duschen idag också så att jag slipper springa upp och ner ikväll! God natt

Kommentarer
Postat av: Thess

lördag, vara med tessi, jelena, emelie. sehr gut jaja! :D

2009-03-02 @ 16:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0