Taggad från tårna ut i hårspetsarna

Min ena kusin och moster var nyss här på lite fika så bakade akut en kladkaka och har spelat lite spel med kusinen nu som tröttnade på varje spel ganska fort, så vi spelae bara klart ett enda och det vann han utan att jag fejkade. Nu sitter jag och lyssnar på en låt från går dagens konsert på Skansen, fan vad skoj det var!

Ska snart äta pannbiff! Mmmm..! Jag älskar köttfärs, allt som görs av köttfärs, jag kan klara mig utan allt annat kött men köttfärs, det så gott. Hade det funnits ett godare och smidigare alternativ hade jag lät struntat i köttet men nu finns det inte de så. Men det kändes fett bra att vara där på Skansen igår man kanske ska bli miljövänlig men inte Tessimiljövänlig.

Har i alla fall samling om en timme och sedan är det fotbollsmatch, fan vad skoj! Så man får väl klä på sig lite men det ser ut att vara sjukt varmt ute men klockan kommer ju gå lite innan matchen börjar, så har tagit fram understället och ska tyvärr inte spela i guldleggins.

Don't you know love is stronger than Jesus?
Don't you know love can kill anyone?
Bring it on; wars and diseases
You know that love can do you like a shotgun



Jelenas mamma sjöng på Skansen igår också, fett coolt ju!!





DUNDERDISCOBAGGE HAR TALAT





Kommentarer
Postat av: thess

vad var det där för diss mot mig då? :O inte tessimiljövänlig..



DDB (eller bara DB om man vill ;) ) for the win :D

ja och måns sjöng ju i EMD

2009-03-29 @ 22:17:36
Postat av: sofie

svar: hemsidan heter www.wetseal.com ;D

2009-03-29 @ 22:34:18
URL: http://sofiejohannesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0