SMÄRTA!!!!

Har varit i centrum med Jelena och Tessi nyss och vad stort det låter med centrum! Haha, världens största centrum, verkligen! Först gick vi och solade men det var kö där, så vi stod där och väntade och pratade graviditet under tiden!! Sen gick jag och Tess in i ett solarium och solade i samma solarium! Nej, Tessi satt och pluggade på golvet!

Sedan gick vi vidare, lite utanför centrum och gick på yoga! Och det var inte lika jobbigt som jag trodde att jag tyckte det var sist! Yoga var inte riktigt min grej, för det första hade jag skit svårt att hålla mig för garv! Och för det andra så gjorde det så jääääääääääääääääääälva ont! Mitt knä och rygg bara skrek av smärta, aj för fan!

Och mitt i detta började jag tänka på min cykelolycka när jag var mindre! Minns fortfarande sekunderna innan, killen som körde om mig, hur han kör in lite i min cykel och sedan själva fallet minns jag inget av, bara hur jag ligger där under cykeln och ser hur alla åker förbi och nästan bara väntar på att någon ska köra över mig! Usch och sedan på sjukhuset, där minns jag mest att de sprutade in någonting i såren och tröck ihop skiten och sedan tejpade. Jag började tänka på detta när jag såg ärret! Tur att man hade hjälm på sig som ung då!

Nu måste jag sova, praktik och träning imorgon! God natt!

Kommentarer
Postat av: thess

haha, du var verkligen snyggast när du rullade in i väggen, sååå smidig xD Då får ju inte garva för jag kunde inte heller hålla mig när du garvade :o xD

2009-03-05 @ 08:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0