Sista dagen imorgon :(

Usch, vad hemskt det känns att det är sista dagen imorgon! Inte kul alltså!! Idag har jag varit i köket och hade ensamt ansvara ett tag där, vilket känns som om dem litar på mig! Sen fick jag springa till labb och en helt ny väg än den jag brukar men jag lyckades hitta till slut! Och så fick jag besök av Andi, wihoo! Åt typ frukost vid halv elva och lunch halv tolv, kändes inte så behövligt!!

Imorgon är det även sista dagen på stambytet, fy bubblan vad skönt det ska bli med egen toalett! Åh, vad jag uppskattar en riktigt toalett, eller vi har ju haft riktigta men att man inte behöver gå iväg för att gå på toa! så är det ju på Gotland också men då slipper man tre trappor!

Idag är det fotbollsträning, wihoo! Känns som om jag redan är där, svättas som fan! Men innan dess är det middag, pannkisar! Wihoooooo! Ska gå och göra lite nytta nu! Börjar en timme senare imorgon, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0