Puuuuuuuu

Hemma och duschad efter träningen! Och får man svära här, eller det behövs inte, det var så sjuuuuuukt jobbigt! Började med att springa tre kilometer, jag sprang tillsammans med världens bästa tränare Carina och det gick inte för långsamt! Fy bubblan vad det var jobbigt, gaha! I slutet ville jag bara ge upp men ännu en gång, världens bästa tränare fick mig att orka sista biten! Gaha!  Vid busstation vid syskonstugan sprang hon före ner till bilen men jag behöll bara samma tempo och gahaaaaaaaaa! Det var inte lite jobbigt det där inte!

När allt återkommit gick vi till mördarbacken och spurttade upp tio gånger och joggade ned! Och det är riktigt jobbigt det! Inte nog med att man ska springa allt vad man kan, utan det är en jädra backe också! När jag var på omgång nummer åtta så ville jag igen bara ge upp men igen så fick världens bästa tränare mig att orka de där sista gångerna! och tjoho vad jag är stolt över mig själv!! Och jag hoppas det känns imorgon!

Och snart så somnar jag nog! Men den där meningen fy bubblan får mig att tänka på Gotland och oj vad jag vill dit! Ursäkta Cissi men det roligaste var när Du tappade glassen på din nya och vita klänning! haha!! Ni skulle sett na! Vi köpte en banansplit och en margänswitch som har tre kulor i sig och sedan massa annat, så dem är rätt stora! Men Cissi ville inte ha någon glass och vi andra åt inte upp dem där två! Men jag la ihop dem i samma och gick och åt under tiden i Visby nät vi gick runt där! Och efter ett tag så ville Cissi faktiskt ha lite glass, så hon tar skeden med glass på och ska precis stoppa in det i munnen när hon tappar glassen på en klänning som hon nyss tagit på sig och köpt samma dag! Hon släppte skeden och skrek! Ja, allt är ju roligare live! Och dessa gulliga Gotlänningar på middagen, coola typer det där! Och konsertern var ju skoj också!!

Carola "Vad tänker ni på liksom när ni tänker på Visby?"
Jennifer "FEST!!!"
Carola "Fest?"

Hm.. eller vårt lilla hotellbesök! Ja, jag undrar om Carola hörde något av det vi sa, eftersom alla sa allt samtidigt med olika meningar och ord. Men hon är ju bara världens raraste! Visby är ju en ganska trygg stad men hon var så gullig mot oss! Det här inlägget blev längre än planerat! och snart så somnar jag! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0