Proffs, proffs, proffs!

Jag vill bli proffs i någonting! För nu sitter jag här med två skolböcker och det är extreamt tråkigt. Tänk om man var så jäkla bra på något att man kunde leva på det. Tänk er att kunna tjäna pengar på det ni tycker om att göra alldra, alldra mest. Jag tycker det är skit skoj att jobba med människor men att tjäna pengar på ridningen eller fotbollen vore roligare. Nu har jag aldrig satsat på något av det. Kanske drömde om egen häst när jag var mindre, inte vet jag men nu har jag aldrig haft den drömmen om egen häst. Men skulle jag få Petter nu skulle jag lätt ta han, världens bästa häst!

Jag har i alla fall en bok öppen, läste lite ur den men det var väldigt tråkigt! Ska ha genomgång på det imorgon men hinner inte plugga imorgon och knappt på torsdag, så ska plugga så mycket som möjligt nu. För imorgon är det skola och sedan fotboll, kan plugga lite på kvällen, samma sak på torsdag men då är det kalas. Men på torsdag blir det nog skoj i skolan, ska ha hel dag om förintelsen (?) tror jag det är. För snart ett år sedan var vi i Polen och tittade där Hitler dödade en massa människor. Det är lite ofartbart att det har hänt och det värsta var nog allt hår, skor och väskor som fanns där. Och alla bilder på barnen! Usch, att man kan vara så ond. Nu måste jag sluta på min roman!

To the fucking Falck
Jag hade bestämt mej men nu är du här igen

I en förlorad värld
Vore du ändå här

Jag borde besinna mig
Jag klarar mig utan dig
Men jag glömmer det varje sekund du är här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0