Oh la la

Sovit ett tag nu men man vill ju inte sova för länge heller så att man inte kan sova i natt. Drömde så sjuka saker, bland annat att jag ringde 112 och sa att jag var med i en bilolycka, fast det var jag inte. Helt plötsligt vad jag på sjukhuset med cykeln så kom det en massa pressfotografer när jag skulle ta hissen och efter dem kom Molly Sandén, Sanna Brådning och några till. Linda Bengtzing kom springande sedan också men så helt plötsligt var jag i mitt gamla hus men först på Gotland där jag och med flera gjorde pannkakor. Så hade vi fått en ny tjej till laget som ville ha matchschemat då var man tvungen att gå fram det på ett löpband men då skulle jag till Östermalm och se på Beck i just den lägenhet som de spelat in just den Beck filmen. Helt sjukt vad man kan drömma alltså!

Men nu är jag tillbaks i verkligheten, ska äta, bada och så vila lite framför vänner innan jag gör mig i ordning för kalaset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0