Längtan är över nu

Vilken lugn helg jag har haft! Idag var det lika lugnt som igår, hade en MEWS, två sängar att renbädda och så skulle jag följa med en patiente till apoteket. Men sa jag att det var en kändis på sjukhuset igår? Taha! Får ju inte säga vem men, alla vet vem det är, så det är en riktigt kändis, det var inte Blondinbella vi hade på besök precis. Övningskörde in imorse och man blev mycket piggare än att åka tåg!!

Tallriksmodellen har börjat i mitt liv! Åt hamburgare och pommes! Då har vi potatisen i pommes friten! Köttet i hamburgaren och grönsaker i hamburgaren! Så här har ni mitt liv, hälsosamt som fan!!! Och nu är det oboy om tio minuter, hm...! Ja, jag och mor ska se på film och dricka oboy! Festa till det såhär en söndagskväll!

Imorgon är jag ledig!! Skönt, då ska jag plugga projektarbete, sola och gå på posten! Mohahaha! Fett gammal man känner sig när man springer till posten stup i kvarten, jag är för fan stammis där nu för tiden!

Jag hade snyggaste outfiten idag när jag gick ner på toan idag! GULA foppatofflor, ROSA strumpr, SVARTA leggins, VIT tröja, BLÅ halsduk och RÖD jacka!! Vackert, speciellt det där med gula foppisar och rosa strumpor och inte vilka strumpor som helst utan knästrumpor!

Kommentarer
Postat av: jelena

Vad snygg din blogg blivit!

Jag är hemma nu. :D

2009-03-02 @ 06:43:11
URL: http://jelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0